събота, 22 август 2015 г.

Holy Grail Product For Acne-Prone Skin: Sephora Anti-Blemish Mattifying Moisturizer

Здравейте!

Това е един пост, отлаган от месеци- защо? Ами да кажeм, че ще се кълна в ефектите на днешния герой, който се оказа абсолютно попадения от най-неочакваната марка. За какво ви говоря?

Знаете, че кожата ми е предразположена към несъвършенства. От миналата година, тя е в доста добро състояние, като през месеца да се появят няколко пъпчици и то в онзи период. Случват се обаче моменти, в които просто имам чувството, че проблемът се връща с пълна сила - точно затова ми помогна и следващият продукт, а именно овлажнителят за лице против блясък и несъвършенства на Сефора.



Често продуктите за мазна и проблемна кожа изсушават - виждайки надписа "stop blemishes, not moisture", веднага трябваше да имам този крем. Взех го без отзиви, без нищо, още повече имах лош опит с продукт за лице на марката - останах изумена. С отворена уста, не можейки да повярвам на очите си? Защо?

Началото на годината от определени фактори акнето ми се появи пак, макар и не силно изразено. Започвайки да излизат нови и нови пъпчици, реших да не чакам да се влоши и да отворя този крем, който бях купила, но не бях отваряла, тъй като нямах проблеми. Нанасях го 4 поредни дни като нощен крем - на петият ден, нямах пъпчица на лицето. Не можех да повярвам просто, нямах думи. Огледах всяка съставка,която съдържа - нищо специално. Чудих се, чудих се - не намерих обяснение какво действа толкова добре. Носих го още 3-4 дни и го спрях - сякаш имах нова кожа. Гладка, мека, чиста и просто в перфектно състояние. Не можех да повярвам просто (и вие не можете, сигурна съм). Спирайки го, проблемите не се появиха отново. Тогава спрях да ползвам крема и реших да го прибера и ползвам щом получа проблем - да видим дали наистина е толкова ефективен или е моментно.
Вече, повече от 6 месеца след този случай, аз смятам, че държа нещо уникално в ръцете си за проблемна кожа - този крем ме зашемети и просто зверски ме е яд, че не съм го открила като имах постоянен проблем. Нямам думи - велик е.
Започнат ли да се появяват повечко пъпчици или пък цялото ми лице реши да се бунтува - за няколко дни този крем решава всички проблеми. Ако го ползвате ежедневно, както трябва, кожата не привиква към него - остава си все толкова ефективен (и това пробвах). Просто аз го ползвам като имам проблем, защото не виждам защо да ползвам крем против несъвършенства, щом нямам такива или предпоставка за появяване.

Но, нека разкажа малко и за него.

Овлажнителят идва в безвъздушна тубичка с дозатор, която се свива при ползване и намаляване на количеството вътре (затова и изглежда така на снимките), тъй като въздухът вътре излиза.


Ментово зелен е на цвят, като консистенцията е на гъст гел. Няма аромат, усеща се само леко алкохолна нотка първите секунди. Нанасяйки го, крема изглежда тежък и се "маже" като балсам - това не трябва да ви заблуждава. Попива за секунди, като оставя лек воал, подобно на база за грим, който изчезва след няколко минути. Не е тежък, нито мазен - такива мислех, че са продуктите за лице на марката, но този определено не е такъв. Подходящ е и за чувствителна  кожа.
Като изключим горното (а именно, че преборва пъпките за дни), този крем има и други ползи:
след него, кожата е матирана, няма никакъв блясък. Хидратирана и мека е, макар да съдържа алкохол - очаквах при редовна употреба да изсуши, но определено не е така. Дори мога да го определя като силно хидратиращ продукт. Дава един фотошоп ефект, който обаче НЕ се дължи на пълен състав със силикони, напротив (казвам го за хората, които имат проблем с тях). След няколко дни употреба, кожата е видимо по-чиста, а несъвършенствата са или премахнати напълно, или вече са започнали да свиват размера си и не са толкова явни. Марката обещава 90% редуциране на проблемите и отпушване на порите след 28 дни употреба - при мен това го има още след няколко.
Матирана, гладка, чиста и хидратирана - такава изглежда и се чувства кожата след крема. Несъвършенствата започват да изчезват, а до няколко дни при мен на лице са и резултатите - напълно неочаквано.


Съставът - има висок процент алкохол и салицилова киселина, които попринцип не харесвам и мислех, че ще ми се отразят негативно. Нищо такова - нямаше изсушаване или връщане на проблема след спиране на крема. Една от основните съставки е колкото и шокиращо за звучи - плексиглас. Тя имитира силикон, който да даде онзи гладък и фотошоп ефект на лицето. Тя е напълно безопасна, като имитира човешка тъкан, затова е и използвана често в медицината (ортопедията и стоматологията, например)
Има доста химични компоненти в състава, да не кажа изцяло е такъв, но мен това не ме притеснява.
Съдържа полизахариди от растението Сенна - това е вид растителна хиалуронова киселина, която е много по-мощна от обикновената (комплексът е патентован от Сефора).



Един крем, на пръв поглед обикновен, с не особено висока цена при мен се оказа неочаквано и не знам защо толкова ефективен. Откакто го открих го хваля непрекъснато - за мен този крем прави чудеса. Моята кожа го обожава и ефект има.

И все пак смятам е важно да кажа (в предвид, че публикацията до тук звучи тип "Това е убиецът на акнето"), че всяка кожа е различна - ако на мен този крем ми е изчистил всякакви проблеми, при вас той може да не го направи или пък да му отнеме повече време. Кремът обещава цялостен ефект след месец употреба, при мен обаче ефект има след по-малко от седмица употреба, което важи за моята кожа!

По мое мнение,  за проблемна и мазна кожа, особено лесно дехидратираща се като моята, този крем е извънземно добър.

Дадох си много време, преди да напиша това ревю, за да не е голословно - е, фактите са факти - за мен този крем е велик в ролята и ефективността си.

Ще се радвам да ми споделите дали сте го пробвали - ако сте, останали ли сте толкова доволни, колкото и аз?

5 коментара:

  1. Каква е цената на продукта? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Този крем само в Сефора ли се продава? Може ли да се намери в Дъглас Варна?

    ОтговорИзтриване
  3. Не, само в Сефора. Те доставят и с куриер, ако им си обадиш и знаеш каква искаш :)

    ОтговорИзтриване