сряда, 19 ноември 2014 г.

Pinks Beauty Box November 2014

Страхотен дизай  този месец !

Здравейте.
Последните дни съм много, ама много заета - нямам време дори да ям, а за писане да не говорим ... Точно поради тази причина вчера не успях да си взема кутията , тъй катo беше станало много късно и чак днес тя е при мен. Знаете, аз винаги се информирам предварително какво има в нея, така че сега ще чуете мнението ми за кутията, на какво се надявах и какво получих! Приятно четене!






1. Cottage Душ-крем - пълноразмерен
Оригнален размер :250 мл. ; Цена: 5,90 лв.
Силно се надявах да не ми се падне този с ябълка или ванилия... Падна ми се вид с много свеж, типично летен аромат. Не е подходящ за това време от годината (като аромат), така че го запазвам за лятото!

2. Joanna балсам за сухи места - пълноразмерен
Оригинален размер: 8 г. / Цена: 3,70 лв + талон за 10% отстъпка
Исках да ми се падне или с портокал, или с какос, защото не понасям маслината. Е, падна ми се портокаловият, но след като погледнах съдържанието... :( Нефт/петрол/парафин, овча мазнина... бляяяк...

3. Fresh Line Polyhymnia шапоан -  пълноразмерен травъл размер (75 мл.)
Оригинален размер: 75 мл. ; Цена: 11 лв.  (200 мл.; Цена: 27 лв. ) + талон за 20% отстъпка
Искаше ми се да имам този за боядисана коса, но останах разочарована . Падна ми се такъв за косопад. При следващата смяна на сезон ше го пробвам.
Мирише чудесно, въпреки че съдържа чесън и други миризливи билки.
Не знам нищо за марката, но като имам път към новият мол, който я предлага, ще ги загледам. Пък и с този талон... Няма да е, ще се ходи!

4.La Roche-Posay Lipikar Baume AP+ балсам за тяло - 15 мл.
Оригинален размер: 200 мл; Цена: 34,25 лв.
Винаги се радвам да видя нещо на марката, знаете обичам я. Балсамът съдържа минерално масло, но не е челна съставка, затова може и да го пробвам, надявам се 15 мл. ми стигнат.
Балсамчето е за атопична кожа, няма никакъв аромат.

5. Biorade Pure Skin ексфолиращ тоник - 15 мл.
Оригинален размер: 60 мл. / Цена: 17 лв. + каталог на марката
Този тоник имам в оригинален размер, но все още не ползвам. Още 15 мл. са добре дошли.

6. Biofresh - Nat'aura Крем за лице и околочен контур  20+ / Околоочен концетрат 30+ - 2х2 мл + магнит
Оригинални размер: 50 мл. / 30 мл. ; Цена: 34,50
Не смятам да ползвам нито едното, нито другото. Не знам, не ми допадат просто.

7. Vichy каталог + мостри на Liftactiv 
Определено не са за моята кожа, затова ще ги подаря. Междудругото, в книжката има приятни съвети как да нанасяме крем за лице и околоочен крем, за да забавим стареенето.

Лично за мен чудесна кутия. Някой неща няма да ползвам, но знаете, че винаги се радвам на всяко нещо! Нямам търпение да дойде декември, за да видим както са ни подготвили в двойната (дано не е разочарование като миналата година...).
Ще се радвам да чуя мнението ви за кутията този месец и какво се падна на вас! :)

4 коментара:

  1. Хубава кутия! :) Започват да влизат в крачка :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Макар аз да обичам повече мострите, определено през последните кутии има доста повече пълноразмерни неща и като цяло се харесват от хората! :)

      Изтриване
  2. И аз се надявах на шампоана за боядисана коса, но късмет :))
    Иначе не се надявам на "двойна" кутия, защото не е ,а по-скоро на празнична :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе и празнична да е, само да не е като миналата година :D

      Изтриване