вторник, 4 ноември 2014 г.

ЗАТВОРЕН! Birthday Giveaway

Здравейте! 

Точно след месец моето местенце ще навърши една годинка. Йеййй! Направо не мога да повярвам!

Искам предварително да благодаря на всички, които ме следите, четете, коментирате и комуникирате с мен! Правите ме адски щастлива!

Преди година не знаех дали изобщо ще мога да водя пълноценно или да се "грижа" за блог, но след почти година и доста постоянство от моя страна, аз изключително се радвам за резултатите, които постигнах. И не, не такива резултати, каквито си мислите - благодарна съм, че блога ме срещна с много приятни и различни хора, като ми донесе доста позитивни емоции (и не само, разбира се)! 
За това, за да благодаря на всички вас, точно месец преди рождения ден на блога, пускам ви едно малко ГИВ-че, в което ще се радвам да се включите. То ще се осъществи само на територията на Фейсбук страницата на блога.

Ето условията и наградата:

1. Да сте харесали Facebook страничката на блога  .

2. Да споделите и харесате тази снимка публично чрез вашите личен профил или страница (споделянето е неограничено)


Ето и какво ще получи късметлийката:


1. Eucerin балсам за устни
2. Vichy почистващо мляко
3. Shiseido Ibuki Refining Moisturizer /лимитирано издание-30мл./
4.Bilka околоочен гел с роза /лимитиран продукт/
5. Shiseido Ibuki несесер /лимитиран/
+ още една некозметична изненада
(Единственото, което не съм вкключила в снимката е кутийката на околоочния гел)

!/Важно е да отбележа - всички продукти са чисто нови и са закупени с мои лични средства/!

Giveaway-ят ще бъде активен до 04.12.2014 включително, като е само за територията на България.

Успех!

12 коментара:

  1. Страхотен Гив и още по страхотни награди :) Вече се записах за участие , а на теб и на блога ти пожелавам още дълги години да четем все нови и интересни публикации:)

    ОтговорИзтриване
  2. Запис и от мен!
    Радвам се, че открих това местенце- много блогове се beauty, но ме привлече думичката relax. Чете се с лекота и е креативно полезен. Нови върхове и вдъхновение желая :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това беше и идеята на блога - да бъдe beauty relaxеr - да релаксираш, докато го четеш! Благодаря за пожеланията! :)

      Изтриване
  3. Страхотен гив :) много усмивки и верни читатели ти пожелавам :))) http://tendernessforbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден! И още много рождени дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер блог, има много блогове, но този ме грабна на 100% !!! Успех, и всичко най- хубаво !!!

    ОтговорИзтриване