понеделник, 22 юни 2015 г.

PearlDent Teeth Whitening Strips / + Промо код

Здравейте, момичета!

Коя от нас не би искала бяла усмивка, получена напълно безболезнено и безопасно? Без посещение при зъболекар, бюджетно (ще намерите код за намаления в края на поста) и отнемащо само 1 час на ден - звучи почти нереално, нали?
Сигурно вече се досещате, че говоря за избелващите лентички Pearl Dent.



Накратко - това са ленти, които се поставят върху зъбите и стоят в продължение на час, като целият курс трае 2 седмици. Резултатът - безболезнено и безопасно за зъбите избелване с няколко тона.

Какви са моите впечатления?

Първото ми впечатление беше страшно - буквално (е, и забавно)! Лентичката не искаше да се отлепи от опаковката и буквално се омазах цялата. Разбира се, щом си имам мъж вкъщи, реших, че аз не правя нещо като хората - дадох на него, а резултатът - сигурно метър разтеглена лентичка от дърпане... Да, и тогава разбрах, че лентичките трябва да се държат в хладилника (може и във фризера за няколко минути) - запомнете този факт! Тогава всъщност започна хубавото...
Използвах по следния начин: измивах с четка и паста, слагах лентичките на добре подсушени зъби, за да залепнат и държах час, след което отново измивах. През този час няма неприятно усещане, болки, изтръпване и т.н. Единственото, което мога да определя като недостатък е по-голямото слюнкоотделяне, но това е нормално (съставките са безопасни, затова може да преглъщате докато лентичките са в устата ви). Имат много приятен ментов вкус, който леко се усеща по време на употреба и оставя много свежо усещане. Лентичките не падат, не се свличат и няма опасност от това.  През тези две седмици е добре да не ядете и пиете пигментиращи храни и напитки - кафе, чай, вино, безалкохолни напитки, цигари, боровинки, храни с оцветители и т.н.
Лентичките НЕ трябва да се използват от бременни и кърмещи жени, също така и след дентални операции.
Те са прозрачни и могат да се ползват навсякъде, но лично аз фъфля страшно с тях и ги слагах само вкъщи или в колата.
След употреба могат да се появят бели петна по зъбите, които изчезват след няколко минути - при мен се случваше почти всеки път, но това е нормално.

Ползвах лентичките седмици преди сватбата ми и трябва да ви кажа, че изборът ми е бил повече от добър - зъбите ми са по-бели с около 2 тона и това се забелязва - не веднъж ме питаха какво съм направила за този ефект.
Изглеждат супер здрави, бели и някак не изкуствено бели, а напротив - сияйно и натурално. Както казах, хората около мен забелязаха и всъщност това говори, че видим резултат има - а за мен той е повече от видим, защото определено харесвам усмивката си. Ефект при мен имаше още след първите 2-3 употреби, което говори за качеството на продукта!
Но най-важното за мен - никаква болка или дискомфорт. Имам лош опит от преди и бях предубедена, но нито зъбите, нито венците ми пострадаха от курса. Белият ефект се запазва няколко месеца, след което е добре да се поднови курса.
Снимки преди/след няма да ви пускам, защото ако следите Фейсбук страницата на блога, то знаете причината.
Така изглеждат еднократните лентички
Съставът - само 6% пероксид е основната съставка. Простичък и кратък състав, без нищо притеснително:

Накратко - изключително съм доволна. Да благодаря на екипа на Pearl Dent и лентичките им, които направиха усмивката ми по-красива напълно безопасно и безболезнено. Сега се усмихвам дори още повече, а белите ми зъбки са направо чудни...

Ако и вие искате да опитате лентичките, то може да го направите оттук. Специално за блога, от екипа предоставиха промо код BEAUTYANDRELAX , с който ще може да купите пълният комплект само за 44 лв. (вместо 69,90 лв.) до 22.07.2015 г.  /ВАЛИДНОСТТА НА КОДА ИЗТЕЧЕ/

Ако имате въпроси - насреща съм.
Усмихвайте се и до скоро!

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое


2 коментара:

  1. Много хубаво ревю! Сериозно се замислям за покупката на тези лентички и аз .. крайно време е! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и по-добре да побързаш, защото след пускането им в аптеките, вече нямат да могат да се ползват кодове с намаления - аз сега също ще се възползвам сигурно

      Изтриване