вторник, 27 май 2014 г.

Pinks Beauty Box May 2014

Здравейте!
Преди малко бях свидетел за чудовищна градушка, която напоследък все по-често, за съжаление, чувам и виждам, че "присъства" в България, заедно с обилен дъжд. Този месец сме си направо като Лондон. Добре, че са последните дни, които да ми върнат надеждата, че лятото е тук, макар и да не съм почитателка на много високите температури.


Дойде и Пинкс кутията ми за този месец и днес ще ви запозная с нея.
 Чух доста негативни мнение и коментари, но в крайна сметка от Пинкс ни предоставят това, което са обещали - "7 до 12 продукта в семпъл, травъл или мини размер" - получаваме точно това, нали?. Да не говорим, че точно в тазмесечната кутия има 2 пълноразмерни продукта, които попринцип дори не са ни обещавани.
Да, на всички ни е ясно, че тези мостри могат да се намерят в търговските обекти и аптеките, но аз съм от хората, които поръчват кутията, защото не обичат да обикалят да просят мостри ( правя го само ако искам да опитам конкретен продукт ) и защото искам да бъда изненадана, като за мен тръпката, която изпитвам докато чакам кутията и се чудя какво има в нея е по-важна от някакви си 15 лв, като не мога да разбера защо има хора, които имат проблем с това къде аз влагам собствените си пари и ми задават въпроси от типа: "Как можеш да даваш 15 лв. за безплатни мостри..." и т.н..
Всеки сам решава дали да се абонира за кутията или не. Факт е, че не можем всички да харесваме едни и същи неща, затова и изнедата от кутията понякога е неприятна за някои от нас.
Не винаги и аз съм очарована и това е нормално, но като се започне едно хулене и ми става лошо... Аз също съм имала разочарования ( наполовина празен мини размер, продукт със съмнителен сеок ) , но смятам, че Пинкс се интересуват от мненията на хората и се опитват да поправят някои тяхни грешки.
Не ме разбирайте погрешно - всеки има право да харесва или не кутията и да има своето мнение, имам против намесването в това как  влагаме личните си средста и в какво.
Стига толкова говорене, направо ще си покажа какво получих и какво мисля за всеки продукт:


1. Bellapierre Shimmer Powders минерален пигмент - пълноразмерен продукт
Оригинален размер от 2,35 гр ; Цена: 19,90 лв.
 
Първата ми реакция като го видях като първото разкритие за кутията беше "ужас", но бързо след това прочетох какво всъщност е и се оказа, че ще го чакам с нетърпение , точно заради описанието.
Това е 8 в 1 минерален пигмент, който смесен с капка вода се превръща в сенки, очна линия, спирала, червило, руж, гланц, бронзант или лак за нокти. Могат да се ползват и без вода в сухо състояние.
Получаваме и апликатор на Inglot.
Определено с нетърпение ще го пробвам. 100% натурален е, подходящ за всякаква кожа.
Цветът, който ми се падна е Antiqa. Наподобява цвят шампанско, една идейка по-тъмно- много ми харесва цветът. ( На снимката изглежда леко кафеникаво )


2.Bioten Genovate дневен крем - 2x2ml.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 8,69
Продукта е противостареещ и е за кожа 35+, което автоматично означава, че някоя позната ще намаже.
Напоследък е доста хвален в мрежата, така че за жените в този възрастов диапазон предполагам ще е плюс, че могат да го опитат.

3. Carroten Magic Tan&Protecy SPF20 слънцезащитен крем - 2x8 мл.
Оригинален размер: 150 мл. ; Цена - 20 лв.
Миналото лято ползвах продукт на Каротен и останах доволна от защитата, която получих.
Този крем обаче има нисък за мен фактор и няма да ми влезе в употреба. ( Мострите на Виши пак слънцезащитни от предната кутия още ми стоят :D )

4.GUAM нощен крем за тяло с водорасли 20 мл.
Оригинален размер: 500 мл. ; Цена: 71 лв.
Чела съм ревю за този крем и определено представялва огромен интерес за мен да го пробвам.
Нямам никакви места за стягане или такива, които са отпуснати, но пък определено ще го пробвам в някой зони.
Парещият и щипещ ефект ще ми е доста неприятен, дано не е силен.

5.Body Beauty BB cream за мазна / суха кожа - 4x2 мл.
Оригинален размер: 30 мл. ; Цена: 14,26 лв.
Много ми харесва идеята да се пусне ББ крем в кутията в два цвята, като има за всеки - и за тези със суха кожа и за тези с мазна. От 4-те мостри ще пробвам само една - за мазна кожа в нюанс Light.
Останалите вече си намериха притежателка, която ги очаква и е фен на марката.

7. Дева крема за ръце - пълноразмерен продукт
Оригинален размер: 75 мл. 
Дали струва 1 или 2 лева няма значение, браво на Пинкс, че са го допълнили в кутията.
Крема има страхотен аромат, но до там... състава е ужасен - съдържа 3 от 5-тте най-мразени от мен съставки, а именно парафин ( запушва порите, не позволява на кожата да диша и води до състаряване ), бронопол ( попаднал в организма отделя формалдехид, който е канцероген ) и парабени ( прекаляването с тях води до рак на гърдата при жените и потентност при мъжете , според изследвания ), а на опаковката производителите проснали надпис Биокрем?!

Получаваме 2 талона за отстъпка -  за 10% в bodid.net и 15% за продуктите на Bellapierre
Кутията съдържа и 3 продуктови каталога - на Боди Д ,  Каротен и Биотен ( които всъщност правят кутията сравнително тежичка и чак се учудих като я вдигнах ).

Ами отново се радвам на кутията, както винаги. Казах , че за мен е важен елемента на изнендата и новите продукти, които пробвам. В тази кутия определено има неща, който няма да ползвам както разбрахте, но това ме кара с още по-голямо нетърпение да чакам следващата.
А вие, какво мислите за кутията и доволни ли сте?
 Това беше от мен и до скоро!






4 коментара:

  1. Напълно те подкрепям в мнението ти за изненадата! Никой не може да ми каже за какво давам 15 лева на месец, особено при положение че сама си ги изкарвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че мислиш като мен! :)
      Наистина се надявам хората да не останат с грешно впечатление, че едва ли не аз им казвам да харесват кутията или пък им казвам, че не трябва да имат мнение. Напротив, всеки има право да казва какво мисли, но не и от типа защо купуваш това, онова и т.н. Както го каза - сами изкарваме парите си и сами решаваме за какво ги даваме.

      Изтриване
  2. Съгласна съм с теб.И затова спрях да водя безсмислени спорове, а си гледам кутийката :))

    ОтговорИзтриване