неделя, 13 декември 2015 г.

Schwarzkopf Essence Ultime Color Protect Conditioner

Здравейте!

Нямате си и на идея с какво нетърпение чакам празниците, защото този декември ми е ужасен! Работа, работа и пак много работа! Нямам време за нищичко, а това страшно ме изнервя! Както и да е, стига съм се оплаквала. Днес съм тук за да довърша една тема, която започнах наскоро, а именно новата серия за коса на Shwarzkopf - Essence Ultime и Клаудия Шифър.

Както ви споменах, получих и балсам от серията за боядисана кожа (червените опаковки), за който ще ви споделя впечатления днес!


Балсамът е в опаковка като шампоаните, просто е в друг цвят. Доста е плътен, но в същото време не е прекалено гъст, бял на цвят с леки отенъци. Има страшно силен аромат на нещо сладко, дори захаросано, а той се усеща дори след къпане, часове наред. Препоръчвам ви да  го помиришете първо, тъй като е траен - на мен лично ми харесва.
Разнася се не много лесно, тъй като не е гъст, но е плътен, затова задължително разресвам, за да се разпредели равномерно по дължините.
След измиване, косата е много мека и блестяща. Не стърчи, пригладена е и въобще чудесна. Не утежнява, нито омазнява, а знаете, че имам проблем с това. Косата се разресва лесно, не е необходима допълнителна грижа, макар косата ми напоследък да е по-сухичка. Държи се просто страхотно като балсам, а действието е невероятно както и това на шампоана, за който писах. Определено в продуктите е вложено доста старание, защото работят повече от добре.
Стигаме и до предназначението - той е за боядисана или на кичури коса, обещаваш до 10 седмици интензивен цвят и 3 пъти по-лесно разресване.
Ползвам го от около 6 седмици, започнах го точно щом се боядисах, за да съм обективна. Първата седмица няколко пигменти паднаха, но дотам - до ден днешен цветът е все така интензивен, а косата определено има повече блясък. Определено има ефект върху цвета - не съм сменяла боята, с която се боядисвам, а както знаете, още на 2-3 седмица при мен тя започва да пада лека полека. За пореден път ще кажа, че тази серия на марката с Клаудия Шифър изпълнява 100% от обещаното на опаковката. Запечатва цвета във фибрите на косъма и той става по-издръжлив и бляскав.

Съставът - отново има висок % протеин от перли, масло от кайсия, екстракт от лотус, пантенол, кератин и морска сол. Съдържа се и 1 парабен.


Още един продукт от марката и серията, който ми харесва, а аз се запътвам да си купя и маска за коса, защото определено искам да пробвам още и още! По-добри от професионалните ми неща!

*Продуктът ми е изпратен от ПР, като мнението ми за него е лично мое

3 коментара:

  1. Само аз май не съм чак толкова възхитена от серията. Тръгнах в много големи очаквания след всичките хвалби, но всъщност си е най-обикновен шампоан според мен (аз ползвам този за възстановяване). Аз поне не забелязвам някаква изключителна разлика върху косата си, а го ползвам близо месец вече.
    Но пък се радвам, че при теб има ефект. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Естествено, то всичко си е индивидуално. Може би серията да не е подходяща за теб, не знам, лично на мен друг шампоан от серията не ми хареса толкова, колкото този, за който писах. Явно е да серия и от какво има нужда косата ти

      Изтриване
  2. Само този СЛС ме притеснява в шампоана, тъй като точно той кара боята да пада. И при мен боята пада доста бързо, затова си търся шампоан който да не кара боята ми да пада светкавично...

    ОтговорИзтриване