събота, 26 декември 2015 г.

Biotherm Skin Best CC Cream

 Е, края на годината дойде... с това идва и времето за равносметки! Аз направих своите, затова и днес е време за малко по-различен пост. В края на тази година аз открих един продукт, който бих могла да определя смело като продукта на годината за мен! Става въпрос за един на пръв поглед обикновен продукт - СС крема на Биотерм от серията Skin Best.


Той е предназначен за корекция на цвета и предпазване на кожата от умора, включвайки антиоксидантен комплекс, който освежава и изглажда кожата, стягайки порите. Има анти-ейдж ефект, както и е грим и грижа в едно.


Този крем ми скри шапката! Буквално! Няма да изпадам в излишни думи, а директно ще карам какво ме впечатли в него:
Текстурата е плътна, прилича на гъст крем. На лицето обаче е супер лека, не се усеща изобщо. Важно е да нанасяте с ръце - с четка (без значение каква) се получават линии и ефектът хич не е добър, покривността също пада. Количество колкото 2 грахови зрънца са ми достатъчни за цялото лице и шията.


Има аромат, лек е, приятен, флорален.
Покривност - ето тук не можах да повярвам. Това нещо е по-покривно дори от Double Wear и Born This Way ! Мисля, че нямам ФДТ, който да е по-покривен! Вече сигурно месец, освен за под очите, аз коректор не съм ползвала! Покритието е просто страхотно, в същото време заради минералните пигменти изглежда натурално и дава сочен, здрав вид на кожата, никой не би могъл да каже, че имате нещо върху нея. С други думи - силно покривен, но в същото време ефект "грим без грим". Ако не харесвате покривните формули, просто може да нанасяте по-малко количество.
Предлага се в два цвята - светъл и тъмен. Аз имам светлият, който ми е леко светъл, но пък тъмният е тъмен и оранжавее при мен. Все пак, за сезона ми е идеален. Лятото с бронзираща пудра проблема ще бъде решен.
Не предизвиква несъвършенства при мен, а SPF25 предпазва от слънчевите лъчи, затова спокойно бихте могли да пропуснете слънцезащитата, а за тези, които не носят такава през сезона е добре дошла. Лично аз нанасям винаги над крем, тъй като самостоятелно не ми харесва как стои.
Не се врязва, не стои неестествено, няма пудрен ефект,  дълготраен е, не прави кир ефект, не оксидира, не ми предизвиква пъпки, не запушва порите. След 6-7 часа кожата ми започва да го изпива в Т зоната, затова и фиксирам с пудра. Той самият дава полу-матов ефект, леко сатенен. В началото ми се струваше напълно матов, но крема ми беше такъв, затова и реших да нанеса на чисто лице и да се убедя, че е полу - да, такъв е. Ако кожата ви не е много мазна, спокойно пропуснете пудрата. Блърва линиите и порите, затова база за грим не е необходима. Абсолютно прекрасен е и покрива всяко едно изискване за такъв продукт.
Коригира идеално цвета и кожата, бори се с умората и е много хубаво, че също така има анти-ейдж ефект.
Съставът - идеална комбинация между грижа и грим продукт.
Силилконов е, което дава ефекта за безупречна кожа и порите ще са защитени от мръсотия. Съдържа магнезий, силиций, витамин Ц и Е, аденозин, хиалуронова киселина, екстракт от спирулина, ферментирали екстракти, розмарин, астаксантин, водорасли и т.н. Пигментите са минерални, което дава този естествен ефект.


За мен е откритието ми на годината, а ако имате път към веригите, които го предлагат, задължително си отсипете от тестерите и пробвайте. Цената му е около 50-55 лв., което не е толкова скъпо за такъв продукт и смятам напълно си заслужава. Заради текстурата си не е особено икономичен, но пък ефектът си заслужава всяка стотинка!

Споделете ми кое е откритието на годината за вас?
Пожелавам ви успешна 2016 година!

4 коментара:

  1. Отговори
    1. където предлагат марката - Бютизон, Дъглас, Сефора, бутиците...

      Изтриване
    2. тъкмо съм в търсене на хубав сс крем сега.... може да опитам. не съм пробвала нищо на тази марка :)

      Изтриване
  2. Много харесвам Aquasource крема на марката и случайно открих дневния измивен гел с ексфолиращ ефект - невероятен е, бих пробвала и този СС крем. За мен откритието на годината е калната маска на Сефора, невероятно ефективна се оказа за моята кожа :)

    ОтговорИзтриване