петък, 27 ноември 2015 г.

Schwarzkopf Essence Ultime Shampoo / Elastine+ Volume and Fullness

Здравейте!

Преди известно време от Schwarzkopf ми изпратиха два продукта от тяхната нова серия за проба.
Тя е в колаборация с Клаудия Шифър, за която не е нужно да ви казвам каквото и да е.

Днес ще се спра на шампоана от серията за обем и плътност -  Elastine+ Volume and Fullness . Толкова го заобичах, че не е истина.



Знаете, че използвам професионални продукти за косата си. Е, този ги замени всичките, като дори е по-добър от някой от тях. Не съм вярвала, че дрогериен шампоан ще ми хареса толкова, а да не говоря, че е един от най-хубавите, които съм използвала.

Първото нещо, което ми направи впечатление - не заплита краищата и косата. Остава усещане сякаш сте сложили балсам/маска. Пригладена, мека, хидратирана коса, без нужда от нищо допълнително. Казах си при първата употреба - ще утежнява. Да, ама не! Страхотен обем - косата е плътна, обемна, мека -  нямам думи! Лека като перце, хидратирана и пригладена. Косата ми е в перфектно състояние само след измиване с него, без нищо допълнително, нищо!  Идеалната коса само с едно измиване. Не повярвах. Отсипах и на приятелки - същият великолепен ефект. Една от тях даже си взе серията за боядисана коса (аз имам балсама).
Ароматът е великолепен - косата ухае страхотно след миене. Плодово-парфюмен, без да е сладък или тежък.
Има перлена, не прекалено гъста текстура, която се пени много добре и прави богата, плътна пяна. Икономичен в това отношение!

Също така, съставът е великолепен, по-добър от професионалните дори:
две от основните съставки са хидролизиран еластин и перлен екстракт, които са на челните позиции. В дългосорчен план, особено еластина, просто си личи как действа. Косата става по-плътна, а моята определено има нужда от това и то може да се забележи. Също така основна съставка е пантенола.
Интересно е наличието и на морска сол, която всички знаем колко добре и как действа на косата.  Съдържа също масло от жожоба.


Не знам какво повече да ви кажа - перфектната коса само след измиване. Нямам нужда от нищо допълнително, просто нямам думи колко ми хареса. Задължително пробвайте, ако искате ефектите, които ви изброих. Освен тази, серията предлага и различни версии на продуктите  за суха/увредене коса, за блондинки, за брюнетки, за боядисана косая за блясък, за нормална коса....

Споделете ми, ако сте пробвали нещо!

*Продуктът ми е изпратен от ПР, като мнението ми за него е лично мое

4 коментара:

  1. Тъкмо днес си купих шампоан от същата серия, но за изтощена коса. Надявам се да остана толкова очарована, колкото си и ти! :) След този пост съм доста обнадеждена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доколкото чета, и другите шампоани действат по подобен начин :) ще чакам да споделиш

      Изтриване
  2. Отговори
    1. с две думи - заслужава си. С още две думи - купи го :D

      Изтриване