събота, 4 юли 2015 г.

La Roche-Posay Lipikar Gel Lavant

Здравейте!

Ако има сезон, в който държа на добрата измиваща грижа, то това определено е лятото. За мен е много важно да имам нежен продукт, който не изсушава и в случай, че ме домързи да сложа лосион, да овлажни кожата ми.
Така в ръцете си държа продукта, на който ще се доверя това лято - и аз, и любимият, а защо - ще разберете! Това е успокояващият защитен душ-гел Lipikar Gel Lavant от La Roche-Posay.


За този гел за първи път разбрах от американски блог - помислих си - няма шанс да го има тук. Минавайки през една аптека обаче го видях - беше зареден буквално преди дни! И това ако не е късмет!
Така отнесох този душ-гел вкъщи, с надеждата, че е по-специален и ще задоволи нуждите ми.
Тук е и мястото да вметна, че въобще не е скъп - предлага се в 200 и 750 мл.-рови разфасовки. Понеже не го бях пробвала, взех малката, макар голямата да излизаше по на сметка. Все пак малката въобще не беше скъпа - платих не повече от 12-13 лв. (голямата е към 25-26 лв.).

И така, нямах търпение да пробвам гела, но реших да си го запазя, докато се постопли времето (а и имах промишлени количества в банята, но това ви е познато).

И така, за повече от месец ежедневна употреба, смело мога да кажа, че това е измивния ми продукт на лято 2015!

Текстурата на продукта е гъста, гелообразна и без цвят. Разнася се лесно и се пени чудесно. Gel Lavante е подходящ за всички в семейството, дори бебета и деца. Има физиологично pH и не нарушава баланса на кожата, което означава, че е мек, нежен и не разрушава естествената
й среда, премивайки я. След измиване, усещам кожата си хидратирана - наистина, сякаш гела е оставил воал върху кожата - това забеляза и любимия. Вече съм ви казвала, че той има суха кожа и гледам да му взимам по-меки и кремообразни измиващи продукти. Този обаче се оказа идеален и за него, макар да е гел, а щом и той го харесва, определено си е попадение. В момента дори не ползва измиващо олио, а само този гел и му се отразява чудесно, без да изсушава допълнително кожата му - често срещано явление при други продукти.
Ароматът  - ох, изпадам в блаженство като го помириша! Особено за сутрешен душ е идеален!
Мирише ми на току-що откъснати и разрязани ябълки и круши - чудесна и много свежа плодова комбинация, която не е сладка и натрапчива, а много приятна. Не знам точно какви са нотките в парфюмната композиция, но ухае невероятно. Върху кожата се усеща деликатно и не за дълго, но в предвид, че е направен за чувствителна кожа, не очаквам аромата да е силен.
Относно икономичност, определено ако ще го ползва повече от един човек - голямата опаковка е по-добрия вариант. Аз вече взех от нея, защото свършихме тази опаковка за няколко седмици и поднових без да се замислям. Голямата опаковка е и по-удобна, защото при тази капачката ми е неприятна за отваряне, особено ако сте с маникюр - малко трудничко се отваря и затваря, но може да е проблем само с моята, не знам.
Съставът - контролирани са нивата на никел, типипчно за марката. Има SLS, което мен не ме притеснява толкова, заедно с кокосови пенители. Глицеринът е в челните съставки, а отделно са включени витамин B3, масло от шеа и бадемово масло. Съставът вижте тук, тъй като имам лепнат стикер на опаковката точно там, непозволявайки да го видя или снимам

Чиста, хидратирана, нераздразнена кожа, ухаеща невероятно - това доставя този гел, който определено харесах много! Както разбрахте, подходящ е дори за хора със суха и много суха кожа, защото е супер деликатен (дори и за бебета). Подходящ е и за всички от семейството, което го прави и добър бюджетен вариант, предвид невисоката му цена!
Нямам какво повече да кажа - факта, че поднових и взех почти литър от него, забравяйки за другите неща в банята,  говори доста! А и имайки си човек вкъщи с проблемна кожа, който да потвърди качествата му - е, ясно ви е!

Споделете ми - доверявате ли се на някаква по-специална грижа през лятото? А пробвали ли сте този гел?

Няма коментари:

Публикуване на коментар