събота, 25 юли 2015 г.

Garnier Ambre Solaire Golden Protect Protective Oil

Здравейте!

Най-сетне съм тук! Морска почивка и изключително бавен интернет ме спираха последните седмици да съм активна в блога, затова и днес буквално си се завръщам!
Споменавайки море, тук идва и темата на днешния пост - слънцезащита.

Тъй като вече сте чели за продуктите, които ползвам за лице, днес ще обърнем внимание и на тялото.

Преди да кажа каквото и да било, нека обърна внимание как всъщност се сдобих с продукта за целта, който обожавам това лято.
Cега си представете следното - на морето сте, предстои ви да отидете към плажа и в този момент, приготвяйки нещата, виждате, че цялата ви козметика (нужна и ненужна) е с вас, с изключение на слънцезащитата за тяло. Чудесно, прекрасно...  кой ме разпозна в историята?
И така, запътих се към близката аптека, но там сякаш бях влязла в бутик - цените гонеха буквално високия клас козметика, което ме накара веднага да сменя посоката! Така реших да потърся нещо не толкова скъпо, дори бюджетно и да видя как ще ми се отрази, пък чак тогава да мисля за други варианти - оказа се, че тази леко непредвидена и спонтанна случка ме "запозна" със слънцезащитен продукт, в който се влюбих! В абсолютен и тотален любимец се превърна бронзиращото олио на Garnier от серията Ambre Soleil с SPF30.


 Не съм вярвала, че бюджетен продукт ще ми хареса толкова много! Вероятно вече се чудите какво толкова му харесвам - сега ще разберете!

Олиото е със спрей-помпичка, което беше търсено от мен - лесен и удобен за нанасяне + ще спести мрънкане от страна на любимия, който не обича да се мацоти особено.
Текстурата му е супер лека - не е чак сухо олио, усеща се върху кожата, но в никакъв случай не е тежко или мазно. Освен това, самото олио има леко бронзов цвят, който обаче не се забелязва върху кожата (и все пак, внимавайте с дрехите, макар аз да нямах проблем).


Ароматът му е на моной, невероятен, но не е силен и траен.
Нанасях обилно по време на излагане на слънце, като след всяко къпане нанасяx отново - в заключения, искам да кажа няколко важни неща. Най-важното - алергията ми не се активира, което означава, че олиото защитава повече от добре и е с чудесна поносимост. Освен това, за дните на морския плаж, които бяха зверски горещи и слънцето беше много силно, не изгорях и нямаше никакви зачервявания - абсолютно не очаквах нито едно от двете (смятах, че ако не ми хареса ще го зарежа на любимия, а аз ще си купя друго) - не просто не купих друго, а буквално това се превърна в тотален мой фаворит.
Като икономичност, ако нанасяте обилно (както трябва) на няколко часа на ден, за двама човека би стигнало за 5-6 дни. С други думи, един флакон ще ви стигне по време на почивката, а ако го ползвате в градски условия, на басейн - то със сигурност ще ви стигне за целия сезон.
Относно фактора, серията предлага няколко разновидности, като аз избрах най-високия от този тип олио на марката - SPF30, макар да съм си беличка. И преди съм ви говорила, че за нашия климат, SPF30 е напълно достатъчно (учените SPF50+  го дават подходящ за климата на Флорида, например)
Съставът ме грабна най-вече и беше голям стимул да го купя - никакъв парафин! Просто чудесен - доста филтри има, алкохола не е основна съставка и липсват нефтените масла.
Съдържа още изключително интересна съставка - сладководен микроорганизмов вид, който произвежда богатия на антиоксиданти астаксантин (който присъства и в чист вид в състава). Съдържа още екстракт от розмарин и масло от шеа.


Не знам какво да кажа - за мен чудесен продукт на чудесна цена! Направо ме е яд, че толкова късно откривам този продукт.
Бюджетен, защитава, водоустойчив, не е мазен, лесен за нанасяне и дори има лек бронзиращ ефект - какво повече да кажа?

Ще се радвам да ми споделите дали и вие сте останали толкова доволни от продукта, ако сте го пробвали!
Слънчево лято и не забравяйте за защитата от слънцето! Доверявайте се на истински SPF продукти (а не уж био, натурални, които не правят нищо), носете предпазни аксесоари и не се излагайте прекомерно на слънце, особено в най-горещите часове!
Моля, прочетете и това!

До скоро, когато ще си говорим за любимата ми грижа след излагане на слънце!

2 коментара:

  1. И аз си взех точно същото и съм много доволна.

    ОтговорИзтриване
  2. Още когато ислезе преди 3-4 годинки се превърна в любим продукт за мен. Обожавам го!

    ОтговорИзтриване