понеделник, 18 януари 2016 г.

Douglas Cosy Cleansing Wipes

Здравейте!

Днес е време да поговорим отново за сваляне на грим, но този път по малко по-различен начин. Знаете, че предпочитам мицеларна вода, но смело мога да кажа, че открих още един достатъчно ефективен продукт и начин за почистване за мен. Става дума за почистващите кърпички за лице на Douglas.

През годините така и не открих достатъчно добри кърпички за мен - не правиха нищо, оставяха мазен/лепкав слой, появяваха ми се пъпки и затова се бях отказала да търся такива. И така случайно открих тези на Douglas, които се оказаха попадения в десетката.
Собвтеният бранд на веригата предлага продуктите си в няколко размера, като тези са XL - 25 броя. Размерите са подобни на дрехите и според номерацията количеството е различно при всички линии на марката. Цената на тези кърпичи в размер ХL е 5 лв., което смятам е добре, в предвид, че ще се ползват горе-долу месец. По-малките разфасовки може да носите в чантата, защото кърпичките са направени за употреба навсякъде и по всяко време (дори тази опаковка е достатъчно компактна, за да се носи).
Кърпичките са достатъчно плътни, напоени (без да е прекалено) и имат лек, свеж аромат на чисто. Трябва да ви кажа, че ми скриха шапката! Една кърпичка маха всичко, ама наистина всичко от лицето! Гримът по лицето, очите, устните - всичко пада за секунди. Леко минавам лицето, без да натискам или  търкам, а това, което виждате е как грима остава по кърпичката (ако си я наложите на лицето, то буквално ще се очертае контур от грима).  Изключително ефективни, което е най-важното поприницп, но за мен е и как оставят кожата след това - чиста, мека и гладка. Няма помен от употребата на някакъв почистващ продукт, няма неприятно усещане, филм или лепкавост. Просто чиста кожа, сякаш сте я измили. Не ми се появяват пъпки, не изсушават и не ми се запушват порите от тях. За мен са феноменален продукт!  Често ми се случва при продукти без измиване след това все пак да изплаквам - тук не изпитвам такава нужда.

Като състав, освен стандарните кокосови почистващи нещица, главна съставка е глицерина, който също доставя и грижа. Има екстракти от хамамелис, горчив портокал, синя метличина и др. (чак сега виждам, че съм снимала с лепнатата цена, дано виждате)


Мога да кажа само колко съм впечатлена от кърпичките и да ви ги препоръчам с две ръце!
Споделете ми, кои са вашите любими кърпичи за почистване на грим?

1 коментар:

  1. Аз много харесвам кърпичките на Pom Pon в светлозелената опаковка. Те по същия начин махат всичко с една кърпичка.

    ОтговорИзтриване